A mai trecut un an prin noi…

Mami, eu si tati va uram un An excelent

2009 s-a dus asa cum a venit… In sunet de sampanie si de bombe… Lasat la o parte de la mega distractia care s-a purtat prin alte camere am avut ceva timp sa reflectez asupra faptelor si intamplarilor din viata mea.

Pe 7 ianuarie anul trecut aveam 5 kile si 850 de grame, pe 15 ianuarie m-am vaccinat, iar pe 26 ianuarie deja ma jucam cu jucariile. Acum, in 2010 am aproape 11 kile…

In februarie m-am vazut in oglinda si am fost la Ploiesti, am postat pe net un film despre exercitiile de inot pe care le faceam, am fost bolnavior si am stat in casa 3 saptamani!, dar tot in februarie am iesit si in Cismigiu in carutul SPORT (Adio, landou, good bye fericire).

Martie a fost o luna a primaverii. Mi-am pupat mamica tare tare tare, am avut cel mai mare numar de vizite unice intr-o zi (322), m-am vazut cu varul Ionut (baiatul lui tusa Angelica), am fost in vizita la tanti Carmen si- cel mai important lucru – mi-a aparut primul dinte!!!

Din aprilie deja am varsat prima ciorba pe jos, m-am implicat in campania Inima Copiilor, a fost Pastele, a fost ziua matusii Angelica si m-am intalnit pentru prima oara, la un gratar, cu Oana din Italia.

Luna mai nu a fost foarte fericita. Un nene rau ne-a facut un accident dupa ce in prima zi am mers la Breaza la un gratar (si ma simtisem bine).

In iunie am cazut in cap. Pur si simplu. Si am inceput sa folosesc olita (pe care acum NU o mai folosesc).

Iulie este luna in care m-am imprietenit cu vecinul Vladimir. Nu v-am povestit dar din iunie eu cu mami am ramas la Ploiesti si tati ne vedea doar in weekenduri.  Tot in iulie am fost la Breaza si am urcat muntele voinic, dar am primit si al optulea… dinte. Acum am 8 dinti, 2 canini si 4 masele. La finele lui iulie atinsesem numarul de 5000 de vizitatori unici.

August a trecut usor – cu multe jocuri in curte – , in septembrie am fost la mare, iar in octombrie de sarbatoarea Shamhain-ului (trecerea in noul an in vechile credinte europene) am facut primii pasi singurel… ajutat prea putin…

Si am facut un an! Luna lui noiembrie este marcata de implinirea unui an de cand am venit pe lume, dar si de petrecerile surpriza si de taiere a motului. Tot acum s-a decis incercarea de intarcare, dar rezultatele s-au vazut abia in decembrie. Este si luna in care am mers singur definitiv si irevocabil.

Decembrie ne aduce prima mega petrecere la care am participat activ, prima zapada in care m-am si jucat, am primit cadouri de Mos Craciun si am facut si eu pe Mosu. Este si luna in care m-am hotarat sa car ceva in spate pentru a pleca la scoala.

Si a fost 2009.


Lasă un răspuns

