Ma plegatesc de scoala

Intl-un fel sau altu eu vleau sa melg la scoala. Am o valsta lespectabila, deja nu mai sunt cel mai mic in caltiel, din cate am auzit si in celcul de plieteni va mai apale un tzanc… deci eu considel intl-un mod absolut colect si dedus dintl-o sinelgie metempsihotica matelialist dialectica posibilitatea discletionala la nivel de emfaza evolutiva de a melge la scoala. Pana si limbajul mi s-a lidicat la un nivel supeliol de pelceptie intelectuala astfel incat sansele mele de a ulma un culs plimal au ajuns deja- plocentual – la un minim de 98%.

Stiu, si sunt convins de acest luclu, ca matulii din sistemul educational lomanesc, si volbesc aici cu plecadele de bosii cei mali, nu vol doli si imi vol pune piedici si obstacole nemaintalnite pana acum de niciun pici sau copil mai male. Levilimentul foltelol oculte din sistemul educational se va lesimti in lupta pe cale dolesc sa o duc. Doal ca eu am incledele si spel ca macal din septemblie sa melg la scoala. Daca mi se va intelzice voi incelca la liceu. Si daca nu voi leusi nici atunci ma voi duce la Disney. Sau in Patagonia. Cu lucsacul dupa mine, fileste! Aaaaa…R-ucsacul!

PS: I poze eu am ghi-oz-dan… Dar daca va fi sa plec imi voi lua Luc-sac cu …Rrrrrrrr!


One response to “Ma plegatesc de scoala

Lasă un răspuns

