Mos Craciun cu plete dalbe…

Imi aduc aminte… Imi aduc aminte cum acum un an am petrecut cu slujitorii mei preferati, mami si tati, un Craciun de vis. Am avut un ren, abia stateam in 4 labute (acuma stau in doua care se cheama si picioare)… Despre asta puteti citi aici.

De data asta lucrurile au fost diferite. Ne-am suit in carutul mare si alb a lu tati (ei spun ca este masina, dar eu zic tot carut) si ne-am dus la mami lu tati. Cica vine Mosu… Din cate am vazut eu pe Babynet Mosul este acel domn sfatos cu barba alba si costum rosu pe care toti copiii il asteapta sa le aduca mita (=cadouri). Din cate am vazut la Teveu oamenii mari isi fac singuri cadouri cu numele de vile, jeep-uri si companii din banii statului. Mosu de unde ia banii?

La Mama lu’ Tata (a.k.a. Buni) se pare ca Mosu trecuse deja si mi-a lasat niste chestiutze din care mie mi-a placut tare mult o masinuta care oricum merge tot in roti cade… daca are baterii:). Surpriza cea mare a fost insa cum m-a imbracat pe mine mamicul meu drag si iubit. Dar asta a fost alaltaieri…

Ieri insa l-am tot asteptat pe Mosu sa apara si pe la noi. Noi insa am fost plecati cu niste treaba la tanti Carmen, matusa lui tata despre care v-am mai povestit, asa ca am serbat Craciunul cu o mica mare surpriza pe 26!!! – cand au venit pe la noi in vizita George (asa cum il stiti de la http://www.geodormedia.ro – ii fac reclama pentru ca el imi face poze frumoase, iar de data asta m-a filmat si ma pyuteti vedea mai jos), Diana (draguta lui sotie si prietena noastra draga) si Raducu (care este mai mare si de la care pot invata o gramada… dar si el de la mine… daca vom fi o echipa vreodata eu ii voi propune un parteneriat – clar!)


2 responses to “Mos Craciun cu plete dalbe…

Lasă un răspuns

