Programul „Prima casa” sau „Prima zapada”…

Unchiul Mihai ma da cu sania...

Aseara a nins. A nins cu lacrimi de stele… Ii auzeam pe toti ca nu au lanturi, caucuiucuri de iarna. M-am uitat si eu la carut dar am realizat, vorba aia, ca eu nu am nevoie de asa ceva. Motivatia mea este destul de simpla: In primul rand eu am tractiune 8×0 (optorizero) si lanturile se pun pe rotile care au tractiune. In al doilea rand eu sunt foarte constient ca folosirea carutului pe timp de iarna este inutila , mai ales daca exista sanie. Al treilea motiv, si cel mai important, este ca mie imi place in zapada.

Am vorbit zilele acestea si cu bunicii mei la care stau si, de comun acord, am hotarat s afacem o reprezentare 3D a unei case pe care o vreau eu (iar casa mea este mai faina ca a japonezilor dpdv seismic… nu e pe roti, ci pe leagan!!!!), precum si a filmului care sta sa vina pe ecrane numit Avatar.

indicatiile mele privind protectia fata de razele soarelui nu au fost luate in considerare

Casuta de care va vorbeam este foarte frumoasa. Din pacate desi a fost proiectata sa reziste si la seism de gradul 15 nimeni, dar absolut nimeni nu s-a gandit la efectele incalzirii globale pe timp de soare. Geeee… eu m-am gandit dar nimeni nu a inteles ce le spuneam, desi le aratam foarte clar… Asta este…Adultii…

Eu si avatarul meu 3D

Ne pregatim de intoarcerea acasa. mi aduc aminte asa de lapticul de mamica, dar foarte putin… foarte foarte putin. Mie mi-e dor de parintii mei insa care nu pot veni la Ploiesti din cauza viscolului… Cica tata nu are lanturi… Sa isi ia carucior… ca al meu… Data viitoare voi trimite doar avatarul meu la Ploiesti si eu voi ramane cu mami si tati.


One response to “Programul „Prima casa” sau „Prima zapada”…

Lasă un răspuns

