Ziua Nationala a lui Tudor Andrei

o lume minunata numai cu baloane

1 Decembrie 2009. Zi de mare insemnatate in calendarul tarisoarei. Si asta cred doar pentru ca pe Tudor, varul meu din partea lui mami, fiul Dianei, il cheama si Andrei. Si cum ieri a fost sfantul Andrei el si-a serbat azi ziua. De fapt… ce inseamna altceva o Sarbatoare Nationala decat dans, papica si multe multe baloane. Muuuuuuuulte baloooane!!!

Dar vai! – cati copilasi! Am plecat din Ploiesti cu tata, mama, matusa Angelica si baiatul ei, Ionut. Ionut care este si el mai mare decat mine (baeiiiii – dar toti sunteti mai mari? ce ati mancat la sanul mamei? – spanac?????) a dormit tot drumul. Nu ne-am prea jucat, dar cred ca mai tarziu vom juca ceva fain… Trebuie doar sa mai crestem ca sa constientizam ca impreuna putem face muuult mai muulte prostii decat am face fiecare singurel. Si acolo l-am revazut pe Tudor Andrei (mdeah-  si el este mai mare) si am mai cunoscut multi copii (inutil de spus: toti erau mai mari). A! Cel mai mult mi-a placut ca l-am revazut si pe Raducu. Asta da barbat… statea la masa ca oamenii mari si manca tot din farfurie. Avea chiar si pahar din ala fain cum doar pe mami si pe tati i-am vazut ca au.

Au venit si George cu Diana si Raducu…si niste pirati…si niste clovni… Distractie pe cinste. Dar mai bine las pozele sa vorbeasca si daca aveti comentarii va rog sa trimiteti SMS la 112…


2 responses to “Ziua Nationala a lui Tudor Andrei

Lasă un răspuns

