Unde este motzul meu?

eu_motzatIeri, 15 ale lui noiembrie 2009, cu o zi inainte de implinirea unui mirific an de existenta a genialitatii mele parintii, parintii spirituali, bunicii si parintii spirituali ai parintilor mei fizici (nota: parintii spirituali = nasi) au venit si mi-au dat cadouri. De asemenea au mai venit si unchii mei Nicu, andrei cu matusa Oana si Mihai cu , probabil, matusa Andreea. Imi place de matusa Andreea ca papa cu placere bezele facut de buni.

A fost mare veselie si m-am bucurat tare. Cu alesul lucrurilor a fost mai greu in sensul foarte ca mi-au dat o multime de chestiute in fata si nu stiam ce sa iau, ca astia mari nu ma ajutau deloc: se bucurau la orice luam… Nicio clipa nu isi dadeau cu parerea, nu puteam sa sun un prieten, nici sa fac jumi juma. Am zis sa iau banii, dar din 2012 cica se vor prabusi finantele mondiale. Am vrut sa iau o cheie, dar am inteles ca CDR-ul nu a avut succes. M-am gandit sa iau si o carte, dar pe bune… cine mai citeste in ziua de azi. Asa ca am luat un termometru (si multimea…Bravo…va fi medic); apoi am luat un creion (vai…voi fi scriitor…ce tare… poate in cercetare.. mai ales ca nenea Dan – nasu lui tati si mami – a zis ca poate voi lucra in productia medicala). obiecte_aleseSi apoi le-am dat teapa: am luat un mosor cu ata. eu l-am luat numai ca sa vad ce este ca nu vedea,… dar astia: Wow…va fi chirurg… O sa arat ca tipu ala cu tatuaje din LOST care era chirurg. Bine macar ca o placea pe gagica aia rebela…cam singura draguta din film…

Revenim… a fost misto. Am primit si o casa mare din categoria „Prima Casa”, si un sac de dormit si jucarii (tata mi-a luat camionasede constructii si caramizi de constructii… dar nu mai am nevoie de ele pentru ca am primit casa). La fel si o jucarie cu tot felul de sarme si bucati de lemn care alearga pe sarmele alea… Si tata mi-a spus ca nenea Andrei a facut o vraja si voi putea sa ma uit la desene animate (?!?!?! – ce-or fi alea?) din masina (da’ de ce? ca eu in masina ma uit pe fereastra ca un om mare). daca nu ma uit eu o sa se uite el… A…si buni mi-a luat o hainuta de iarna foarte tare si groasa… si hainute… si halatel de la mama lui mama… nebunieeeeeee Ah! si am primit si o sampanie mare (dar parca vad pe mami si tati ca o deschid dinainte sa fac eu 18 ani… ca astia sunt poofticiosi tare).

Si m-am distrat super tare. Mult prea tare. Mai veniti pe la mine… ca mie mi-a placut!

PS: Azi sunt invitatii la liber acasa la noi pentru prietenii foarte apropiati. Va astept sa va arat cum dansez, cum merg, cum dorm…

eu_tata_mama_nasii

 

DSCF3697

DSCF3698

DSCF3670DSCF3659

DSCF3629DSCF3716eu_mami_buni_mayaeu_mama_nasa_dorina


2 responses to “Unde este motzul meu?

  • craita

    Draga Ioan Matei, acum esti un baiat mare (si probabil viitor doctor dupa comentariile celor din jur !!,dar probabil o sa le faci cine stie ce surpriza cu meseria !).
    Sa fi sanatos si ne pare rau ca n-am fost de fata la marele eveniment !
    Cred ca te-ai simtit bine inconjurat de cei care te iubesc (te rog sa ne incluzi in categoria asta si pe noi )
    te sarutam toti
    craita

  • A mai trecut un an prin noi… « BB-blog

    […] este marcata de implinirea unui an de cand am venit pe lume, dar si de petrecerile surpriza si de taiere a motului. Tot acum s-a decis incercarea de intarcare, dar rezultatele s-au vazut abia in decembrie. Este si […]

Lasă un răspuns

