Cea de-a treia zi a mea…

Mamaaaaaa, si a fost si adevarata zi a adevaratului Matei. Mama deja este rupta de oboseala, eu la fel, am dormit neintors peste 2 ore, dupa care m-am intors, am dat de laptic si am adormit mai departe catre dimineata.

Azi dimineata am zambit frumos lui tati, lui mami si apoi soarelui. Curand de tot vine si Baby Expo si asta ma face sa dau din picioruse tare tare tare… Este locul unde noi, minoritatea bebeilor, am putea avea succes intr-o lupta cu majorii…

Si pentru ca veni vorba de minoritati in crestere vreau sa va spun ca pentru prima data in premiera mondiala eu am primit acasa copii in vizita. S-a lasat cu torturi, sucuri, cadouri (multe) .

Aaaa…nu vi se pare ca am inceput sa scriu cam copilaros?

Au venit in vizita cele doua perechi de fino-prieteni:  Georgiana, Diana, Doru si Sorin, Cristi cu Cristina si, normal, Sebicu (Sebastian are 3 ani si este mult mai mare, dar in general m-am bucurat ca a venit pentru ca eu vreau sa fiu ca el cand voi fi mare… El stia sa se joace cu excavatorul si stie sa ii spuna lui mami ca ii este fomica, ba chiar bea si cu paiul), apoi ultimii au fost Raluca cu Marius si cu LUUUCAAAA! Prietenul meu din cartier si fratele de nume (el este Luca, eu Matei, impreuna suntem trei… – ce rima faina).

Cred ca vreau sa scriu data viitoare un eseu despre problematica socio-existentiala in cadrul grupurilor aleatoare de bebei.

Iar vineri merg cu mami la concursul de mers de-a busilea!!!!


One response to “Cea de-a treia zi a mea…

  • Raluca

    Mai, dar ce copii frumosi si cuminti avem:) Petrecerea lui Matei a fost si prima iesire in lume a lui Luca, la un eveniment cu asa numeroase conotatii si anume Motul;))

Lasă un răspuns

