Petrecerea surpriza…

DSCF3627_2Am intrat clar in cele 3 zile de sarbatoare dedicate mie si frumusetii mele extraordinare. Am inceput ziua cu un scos de limba… dupa care am avut parte de o peterecere surpriza a prietenelor lui mami Georgiana (si Sorin – ii mai stiti si sub numele de finii lui tati si mami… nu finii cu Raducu, ci finii acestia… ca este doua perechi de fini),  Andreea (cu Florin, de care imi place mult) si, normal, Oana (din Italia… mai tineti minte? cine ma ajuta pe mine cu chestii faine de genul Camilliei). Ah… si am primit un halatzel frumos foc (vedeti postul de maine)limba

Tot azi am scos, asa cum spuneam, si limba pentru a nu stiu cata oara in ultimele doua luni… sdar nu am fost imortalizat pana acum:)… Ah… si am facut repetitii cu suflatul in tort…

Maine… oare ce va fi maine?


One response to “Petrecerea surpriza…

Lasă un răspuns

