ne apropiem de 12 luni…

Eu ca un imparatBuna dragii mei. Am revenit pe blogul meu (al meu, al meu al meu) ca sa va mai povestesc ce se mai intampla cu mine. Lunile care au trecut si care vor fi completate pe rand asteapta undeva ascunse de tatatatata (adica tata) prin buzunarele mintii sale luminate (stiu asta pentru ca de fiecare data cand scrie are un bec deasupra care il lumineaza).
Am deja 11 luni de cand am venit pe lume. Mamica si taticul se uita la mine, se uita la pozele de acum multe lunci si spun cat am crescut. Inca nu si-au dat seama ca merg in doua picioare… Sprijinindu-ma… dar este irelevant.
Ma omoara 4 masele si 2 canini. Ma omoara de durere. Dau s amusc ceva si urlu de nici eu nu ma aud, atat de tare tip (asta am invatat-o de la un maestru chinez intr-una din vietile mele anterioare; acesta spunea: Vorbesti atat de tare incat nu te pot auzi. Sunt convinsa ca vroia sa spuna altceva si ca pe maestrul chinez nu il dureau maselele, dar eu am ridicat filosofia sa la rangul de practica pura). 2 masele de sus deja s-au itit de sub gingii. dar caninii de sus si cu inca doua masele de jos ma fac sa dansez noaptea in pat. la orizontala. Si fara sa ma opreasca careva. Doar Camilia. Nu, nu Camelia… ea este mamica. dar Camilia este acel medicament homeopat pe care mamica si taticul mi le dau sa-mi ostoiasca durerea.

DSCF3174_Ne apropiem de 12 luni. De fapt ma apropii singur. Pasind, tinandu-ma de manuta… pampersul este plin si ma opresc un pic, dupa care ma apropii mai tare. de 12 luni. Orice ar insemna ele.
Am crezut ca cele 12 luni sunt niste fete dragute. dar am inteles apoi ca pe ele le cheama ursitoare si au fost deja pe la mine. Apoi am crezut ca sunt niste frizerite pentru ca toata lumea spune ca imi vor taia motul. Pana la urma sunt doar niste luni… oare pe cele 12 luni le urmeaza 12 marti si apoi 12 miercuri? Intreb si eu…

Am mai crezut ca Pamantul va avea 12 sateliti naturali…Luna1, Luna 2, Luna 3… Dar nici aceasta nu este o solutie a puzzle-lui vietii mele de om mare.

Cam atat. Incerc sa va mai scriu ce jucarii am, cu cine m-am mai intalnit… mai veniti si urmariti:)


Lasă un răspuns

