La mare, la soare, la ploaie

1 septembrie 2009. Tata si mama s-au pregatit cu o seara inainte destul de mult. tata este de cateva zile la Ploiesti si Maya (mama lu mama) nu prea si-a mai gasit locul langa mine…si nu de altceva dar eu l-am vazut pe TATA (tatatatata in traducere bebiceasca).

Dis de dimineata cand ies afara vad o multime din jucariile mele lipsa. apoi l-am vazut pe tata si pe bunicu cum le bagau in jucaria mare si alba a lu tata (un Cielo). Desi si-a pus portbagaj pe masina acesta este folosit doar ca sa rada mama de tata ca l-a pus degeaba.

Apoi m-au dus si pe mine la masina… Locul meu era exact cat sunt eu: mititel, caldut, frumos… Tocmai bun de nani

1 septembrie 2009 ora 19 si ceva. Intunericul se lasa cu pasi repezi. Narile mele semsibiloase simt un aer ciudat: un pic 02092009019sarat… parca un mare acvariu ar da in clocot pe langa noi (expresia asta o stiu de la un om pe care l-am intalnit in alta viata a mea… se chema jules verne, parca, dar noi ii spuneam nea Jula).  Oprim masina si mama ma ia repede si ma duce intr-o vila mare si…

2 septembrie 2009… m-am trezit la mare. Vremea ploioasa nu ne prevestea deloc ce avea sa vina dupa pranz. Astfel incat primele poze ale mele la mare ne arata un timp gris, nelinistit, dar si un Matei plin de veselie si somn… Nota bene: Matei = eu!

Vila Vicky la care ne-am cazat i-a multumit pe tati si pe mami mult de tot. Este situata in Costinesti si pentru bebei ca mine ofera maxim de confort si de calitate. Mai multe pe siteul lor gasit la adresa http://www.vicky-costinesti.ro/.

Zilele urmatoare a fost soare si frumos… Trebuia sa ma vedeti in barcuta de plastic pe mare unde m-am speriat… A venit un val mare de am crezut ca este micuta Nessie si m-am speriat rau de tot…si am plans…

04092009046Si apoi am dormit pe plaja… Nisip aveam si in funduletz de m-ar fi putut confunda unii cu un mancator nototiu de siliciu (procesoare, placi de baza, trannzistori, diode). Dar chiar a fost fain de tot. Poze pe de-aintregul puteti gasi pe PicasaWeb.

despre ce am mai facut acolo… mai tarziu…


2 responses to “La mare, la soare, la ploaie

Lasă un răspuns

