Despre al optulea…

Pap pepene

Pap pepene

Al optulea trebuie sa iasa. Il simt in gura si mereu imi musc buzita in speranta ca ma voi putea scarpina astfel acolo. Este al optulea si nu vrea sa iasa. Am 4 sus, 3 jos… urmeaza sa am 4 jos…dinti…

In general nu m-au durut tare dintii, dar uneori chiar nu puteam sta linistit. Ma dureau al naibii. Stiti si voi cum este o durere de dinti, dar de 10 ori mai puternica. Pentru ca si sunt de 10 ori mai micut… Oricum mama este pregatita cu un medicament foarte bun care este din ierburi naturale, practic nu este nimic chimic sau artificial chimic, pentru a fi mai exact… oare ce o insemna ce am zis?

Medicamentul acela este Camilia de la Boiron. Nu se poate lua din Romania din nu stiu ce motive, dar se poate comanda usor pe Internet. In principiu stiam ca este cam 10 Euro o cutie cu 20 de fiole, dar se mai gaseste si la 28 de dolari 5 cutii (pe undeva pe la aproape 6 dolari americani). Imi puteti da pana la 3 pe zi daca sunt crize majore, dar pe mine ma linisteste si o singura fiola.

Asa cum spuneam… astept al optulea … dinte… Dar nu stiu ce inseamna masele… Mami si tati au spus ca urmeaza maselele. Inseamna ca nu mai pap pepene?


6 responses to “Despre al optulea…

  • A mai trecut un an prin noi… « BB-blog

    […] doar in weekenduri.  Tot in iulie am fost la Breaza si am urcat muntele voinic, dar am primit si al optulea… dinte. Acum am 8 dinti, 2 canini si 4 masele. La finele lui iulie atinsesem numarul de 5000 de […]

  • arthurandrei

    Buna!Scuze de deranj dar am citit ca tu ai reusit sa cumperi aceste solutii homeopate de la boiron.Poti sa ma ajuti si pe mine cu o adresa de unde pot face comanda ca nu mai stiu de capul meu cu acesti dintisori.Are abia 2 si acum a inceput iar showul si nu mai stiu ce sa ii mai dau.Iti las adresa mea de mail sa imi lasi daca nu te deranjez un link ceva unde pot sa il gasesc!multumesc anticipat.oanaluca@yahoo.com

  • magda

    Buna. Vreau si eu sa aflu cum ai cumparat camilia de pe net, si cum i-l administrezi lui bebe. Noua de dau caninii si e jale!!!!Multumesc mult

  • bogdanra

    Eu personal am mers la http://www.vitaminlife.com . Am cautat Camelia (asa il au ei in baza de date). A venit in aproximativ 2 saptamani.
    Se mai poate lua si pe compnente de la HelpNet homeopat si se dau in lingurita de apa cate o bobita din fiecare compnenta (nu le am acum la mine)
    daca sunteti din Bucuresti va pot da imprumut cateva fiole pana va vine comanda

  • m1ha1

    Bogdan,
    tu ce metoda de plata ai folosit ?
    Ca eu am ales ordin de plata care nu cred ca e implementat inca la noi. Cred ca transferul bancar e mai eficient.

    Multumesc.

  • bogdanra

    Plata cu cardul sau PAY PAL…
    Plata cu ordin de plata nu este eficienta in Romania pentru ca platesti enorm de mult comisionul interbancar (pana la 20 Euro per tranzactie) si de aceea nici nu prea este implemntata la noi…

Lasă un răspuns

