Matei a la montagne…

20072009Domnu tata a promis ca va veni din urma cu ultimele mele pooze din perioada in care am stat la Ploiesti. Pe scurt va voi spune ca stiu sa merge ca nebunu de colo pana colo de-a busilea sau tinandu-ma de diverse obiecte. Am deja… dar asta veti afla in alt post…7 dintisori!!!!! 3 sus, 3 jos si unu va aparea sus sau jos cat de curand. Am 9 kile 200 si 70 de cm.

Iar ceea ce veti vedea acum este marele Matei zburand peste munti. Altfel spus am fost cu tata si mama la Breaza la o pensiune (despre care am vorbit altadata) unde am urcat cu ei carandu-i agatati de mine. Adica veti vedea ca eu il trag pe tata cel putin dupa mine. Pajisti frumoase, flori frumoase, o furtuna in proximitate dar care nu a mai venit decat ca o blanda ploaie:)))


2 responses to “Matei a la montagne…

  • astalavista

    Esti foarte viteaz, Matei! Muntele este singura forma de relief ramasa (aproape) nemodelata de dorinta omului de „tehnologizare”. Iar faptul ca tu ai curajul sa il infrunti inca din pruncie, imi da impresia ca la fel de bine vei reusi si cu viata, care se pare ca va fi foarte promitatoare pentru tine. Iti doresc sa ai mereu un cer senin si lipsit de vijelii, cum a fost si in aceasta frumoasa aventura a ta!

  • prima noapte la Breaza… primii pasi pe munte « i o a n m a t e i . w o r d p r e s s . c o m

    […] acum exact un an si o luna si fara o zi mergeam “a la montagne“, de data asta a venit vremea ca piciorusele mele sa parcurga trasee montane fara pic de […]

Lasă un răspuns

