Matei a la montagne 2 – la casa finilor

Das ist so gut... oare ce o insemna?

Das ist so gut... oare ce o insemna?

Introducere. Salut. Cu ceva intarziere tipica lui tata revenim un pic la weekendul de la Breaza si va arat ce fain a fost cand m-am intalnit cu verisorii mei: Radu (finu lui mami si tati, dar mai ales verisorul meu) si Tudor (var primar cu Radu si verisor de 2 cu mine). Practic asa pe scurt ca s anu va incurc… Doru este varul lui Cami-mami. Doru a fost cavaler de onoare la tati si mami, iar dupa un an tati si mami i-au fost nasi cand s-a insurat cu Diana. Doru si Diana au fost un pic mai curajosi si a aparut Raducu pe care mami si tati l-au botezat la inceputul anului urmator. Doru are si el o sora: Diana. Da, nu este greseala… Tot Diana. Diana este o matusica foarte frumoasa…si cand spun asta ma refer la amandoua:) Diana are si ea un baietel: pe Tudor. Tot verisoara cu ei este si Angelica… Inainte sa apara Tudor pe lume a venit si Ionut… Despre Angelica si Ionut am scris aici. Acum la Breaza erau doar Raducu si Tudor.

Actiune. M-am simtit foarte bine aici. Atat de bine incat (si aici ma bucur ca va spun doar voua, cei 5000 de vizitatori de pana acum ai blogului meu) ca am produs tot ce nu am produs in 2 zile, astfel incat pampersul a debordat si el de noroc si bucurie.

Am mancat cu multa pofta un pepene tare bun cumparat de tati, apoi am papat ceva biscuiti, iaurtel cu nu stiu ce cereale, dar eu cred ca sunt E-uri BIO…

Ne-am jucat mult, cei doi au o multime de jucarii si mi se pareau tare faine. Ne-a placut, iar Raducu m-a luat si in brate…


One response to “Matei a la montagne 2 – la casa finilor

Lasă un răspuns

