Prietenia Vladimir – Matei

locul este bun pentru doi, eu vreau mai mult insa

locul este bun pentru doi, eu vreau mai mult insa

Prietenia de veacuri dintre noi doi este inca de pe vremea cand parintii si unchii nostri se jucau printre betele de gard. La Ploiesti alaturi de casa bunicilor este o alta casa…iar cei de acolo s-au hotarat si ei sa fie bunici a doua oara, astfel incat cu putin timp inainte sa apar eu pe lume a mai aparut si Vladimir. Tot din categoria aproape 4 kile a nastere, Vladimir imi place nu numai ca are aceleasi conceptii despre viata ca si mine, dar el fiind mai mare am si de la cine invata lucruri noi. De exemplu Vladimir stia sa spuna salut si noroc. Eu inca nu stiu, dar dau noroc. Dau noroc cu pasiune bleaga, pot spune, oamanii mari insa dau forta salutului meu imprimand mainii o puternica si redutabila scuturare de toata forta vitala de care as dispune eu. Bine ca  au ei!

Intorcandu-ne la Vladimir imi place de el si ca in timpul saptamanii cand stau fara tati pe aici, iar bunicul este la servciu, este singurul barbat cu care mai pot dicuta si eu chestii serioase. Tot de la Vladimir am invatat si ca jucariile nu se musca intotdeauna, tot el mi-a povestit pentru prima oara cum este sa ai dinti multi in gura si am invatat si pozitii noi in carucior. Nimeni altcineva nu mi le aratase pana acum.


One response to “Prietenia Vladimir – Matei

Lasă un răspuns

