Cu Maia si finii prin Gradinile Botanice

DSC_7715Zilele trecute am iesit cu totii afara. Tata era la Galati pentru vesnicele lui probleme de pe acolo (nu intram in amanunte pentru ca nu este un blog politic, nici social😉

Finii lui mami si tati (george si Diana, cei care il au pe Raducu, mai tineti minte???) au venit la noi in vizita, iar Maia (mama lui mami)  era si ea in Bucuresti ; am plecat cu totii in Gradina Botanica. Multa iarba, foarte frumos, ratuuste si pesti (eu nu am vazut pestii, dar am inteles ca si eu cand eram mic in burtica am trecut prin stadiul de pestisor.

George (de la www.geodormedia.ro) ne-a facut si ceva poze…


Lasă un răspuns

