Am cazut in cap…

Am facut-o si pe asta. Dormeam linistit si am simtit ca mama s-a dus cateva minutele pe langa tata sa doama si ea. Iar eu cum am vazut asta m-am ridicat…incetisor sa nu fac zgomot. Am escaladat culmi de perne puse in jurul meu, genunchii mei au dat ce era mai bun din ei… Am forjat motorul si hopa…sus pe culmile maretiei! Am vazut camera de la o inaltime de om mare… Am sesizat podeaua… si deodata…desi ma apropiasem incet de ea… ea s-a apropiat prea repede d emine… si Buf… dupa 10 secunde am inceput sa si tip…doar doar aia doi din camera alaturata ma vor auzi…. Si apoi, cand i-am vazut…am ras… amandoi… si eu si cucuiul…

i did it my way…


2 responses to “Am cazut in cap…

Lasă un răspuns

