Dupa multa vreme

eeeiiii...ciresica sica...

eeeiiii...ciresica sica...

Ploiesti Ne-am mutat. Adica eu si cu mama stam la Ploiesti. Pentru ca la 1 ale lui mai tocmai cand ne intorceam de la Breaza un sofer care avea Mertan a zis ca e mai rapid ca tata si i-a taiat calea. Taticu a incercat sa evite accidentul si macar am fost cu totii bine. Mamica m-a aparat cu pretul unei vanatai pe sold. Dar trecem peste lucrurile urate…

Tata si cu mama s-au hotarat ca daca nu mai au masina acum pentru o vreme (este facuta cam zob… se pare ca o sa fie reparata, dar…) sa stau cu mami la Ploiesti la bunicii de aici pentru ca au curte, stau la racoare si aer cat de cat curat. Ca uneori da si Petrobrazi-ul niste mirosuri de iti muta nasul din loc… Dar deh – ce nu face societatea moderna pentru luxul de a se plimba cu masina. Sa vedem ce o sa facem noi, generatiile care venim, in lumea aceasta atat de poluata…

Si pentru ca tot nu reusim s apovestim multe (am inceput diversificarea, de exemplu) mai pun cateva poze… Mie imi place cea cu cireasa… Voua?


One response to “Dupa multa vreme

  • Cezarina

    Da, imi place foarte mult de tine. Esti un puiut super simpatic si mami si tati ti-au facut niste poze super. Poate intr-o zi ai sa-l cunosti si pe puiul meu, care e mai mic doar cu 5 zile decat tine:) Veti putea face prostioare impreuna:)

Lasă un răspuns

