Intre 4 si 6 luni…film

Astia de la youtube au si nu au dreptate. Au dreptate ca tata folosise initial o melodie protejata (Within Temptation – Stand My Ground Accoustic version) si asta pentru ca lu taticu meu ii place mult de trupa asta. Si conform legislatiei era furt…

Astia de la youtube nu au dreptate pentru ca in selectia de poze eram eu, nu eram produs comercial… si mi-au pus ei o alta melodie, dar care nu imi place…

Pe chestia asta tata a promis ca dupa ce termina un film care il are in lucru de la finii lui imi va face si mie un film. Uite-asa!


2 responses to “Intre 4 si 6 luni…film

  • georgiana(finuta)

    Astazi este 16 mai,ziua in care bebelusul meu preferat,implineste 6 luni.Bebelusul meu preferat esti tu,Matei.Si pentru ca tu esti inca mititel si nu ma poti intelege asa cum mi-as dori eu,am ales aceasta cale sa iti urez LA MULTI ANI,sa cresti mare si cuminte,sa ai o viata lunga si frumoasa,plina de bucurii si realizari si nu in ultimul rand iti doresc sa fii sanatos si fericit.In final, o sa-l rog pe taticul tau sa-ti pastreze acest mesaj ca sa il poti citi cand te vei face tu mai maricel.Te pupic mult mult de tot.

  • Sanda

    Ce mult isi iubeste taticul baietelul, se vede bine ca e tare mandru de el. M-am uitat pe poze intamplator, poate pentru ca ador bebelusii, am si eu o fetita de 9 luni, dar trebuie sa va spun ca baietelul dv. e o bombonica, sa va traiasca si sa va implineasca, sa va aduca numai zambete!

Lasă un răspuns

