La un gratarel…

Oana si cu mine;-) Faina fata, nu? Sa o cer sau nu de sotie?

Oana si cu mine;-) Faina fata, nu? Sa o cer sau nu de sotie?

Cam o data pe an soseste in tara una din prietenele cele mai bune ale lui mami. Este vorba de Oana, cu care ma si vedeti acum in poza. Motiv pentru care se aduna gasca de Ploiesti undeva. Anul trecut, pe cand eu nici nu eram sigur ca sunt la mami in burtic, au mers cu totii la Rasnov/Moeciu. Anul asta, din motive de criza de timp (Oana statea foarte putin) s-a ales a doua zi de Paste (eu tot nu stiu foarte bine cate zile are Pastele…2, 3, mai multe, mai putine?) .

Cu totii ne-am intalnit pana la 10.30-11.00. Tata s-a si suparat un pic ca a trebuit sa alerge dupa paine, dar s-a impacat cu ideea ca va bea niste bere. Bunicul ne-a ajutat cu facutul gratarului (adica pur si simplu el l-a facut pentru ca tata este neindemanatic, iar ceilalati doi baieti beau bere cu Neindemanaticul… Eu as mai fi putut sa fac gratarul, dar ar fi fost prima oara si mi-a fost frica sa nu ma pun eu pe jar…

Ce nu voi putea sa inteleg eu niciodata la anumte persoane este de ce se zgaiesc la mine de parca nu ar mai fi vazut oameni in fata lor. Si daca se zgaiesc de ce nu platesc biletul de vizionare? Hmmmm…o sa ma gandesc la asta.

Andreea mi-a luat de la Ikea un set de protectie pentru cand voi diversifica mancarea, de parca toata lumea mananca precum salbaticii astia de maturi. Duhhhh. Oricum a fost frumos, am si dormit, m-am bucurat de multa lume. De data asta spre seara lapticul de la mama avea gust de pastramioara, rosii si un pic de ou fiert si ciocnit. Stiu eu ce spun… Ati vazut ca ouale de Paste au un gust diferit de celelalte oua?

ce va holbati la mine...Sunt doar eu, in toata splendoarea me de om adormit

ce va holbati la mine...Sunt doar eu, in toata splendoarea me de om adormit

p1000584

Dovada: Mama mea si Oana se cunosc ;-)

Dovada: Mama mea si Oana se cunosc😉


One response to “La un gratarel…

Lasă un răspuns

