Ziua lu Matusa Angelica…

Azi este ziua matusii Angelica si am fost si pe la ea in vizita. Baietelul ei este Ionut, cunoscut de voi din postul de aici. Mai nou si Ionut, vazand blofuletzul meu a vrut un blof si il puteti citi aici: http://puidebalonas.blogspot.com. In rest el se misca mult mai bine ca mine, are deja un an si are patru dinti… Eu cu cei doi ai mei nu prea am sanse inca sa il ajung din urma dar ma straduiesc.

Uite si cateva poze; va rog s aremarcati cat d ebine ma inteleg cu Ionut…


2 responses to “Ziua lu Matusa Angelica…

Lasă un răspuns

