Cristos a Inviat/ Cu moartea pre moarte calcand…

19042009Nu prea exista poze cu mine de la noaptea nedormita. Si nici nu stiu foarte bine ce se intampla. Probabil ca si gustul de carne demiel si drob din lapticul mamei, dar si lumina lumanarii din noaptea aceea ma fac sa cred ca a fost o zi Speciala.

Deja Ploiesti. Tata a vorbit cu mamica lui la telefon si este bine. Mi-e dor de buni! Ceilalati doi buni din partea lui mami sunt aici cu mine si fiecare nu stie ce sa mai faca pentru mine. Sunt cu totii in jurul meu. Tati a dormit cu mine in pata si seara am iesit impreuna.

Era cald si frumos. Luminile galbui de pe strada ma impregnau cu umbrele gardurilor si noptii. Multa lume pe strada. Asta cred ca nu se intampla in fiecare zi. Asa cred eu. Parca de Anul Nou am mai vazut atata lume.

Potrivit traditiilor pre-crestine (stiu ca tata vorbeste despre asta) acum in Primavara de fapt se schimba anul. Cel agricol. De fapt inaintasii nostri imparteau anul in patru, iar delimitarile aveau loc la echinoctii si solstitii. In acel moment se intampla cate o clipa magica…

Crestinii au preluat aceste sarbatori, le-au modificat si le-au transformat. Acum, primavara, sarbatorim Pastele. De Paste se spune ca Fiul Domnului a reinviat dupa ce fusese omorat pe cruce de niste oameni rai numiti romani, farisei si alte feluri. Este o poveste care mie inca nu mi-a spus. Sunt inca mic. Dar am stiut s afiu cuminte si sa nu fac galagie.

18042009019Impreuna cu mami, tati si mami lu mami am fost la o cladire care semana cu cea in care m-am botezat, cu cea in care m-am impartasit de mai multe ori (adica am baut vin mult, cam cate 2 lingurite). Multa lume era adunata si canta frumos despre Fiul Lui Dumnezeu, Isus, care calca moartea cu moarte. Mami spune ca Isus traieste in fiecare dintre noi, platind cu viata pentru pacatele noastre. Promit sa nu mai fac mai multe balutze decat este necesar. Si nu voi mai tipa de foame daca nu vreau decat atentie. Promit….!

Oricum toti au remarcat ce cuminte am fost, iar cand am venit acasa am adormit ca un prunc… Adica precum mine, ca doar nu sunt elefant🙂


One response to “Cristos a Inviat/ Cu moartea pre moarte calcand…

Lasă un răspuns

