16 ale lui aprilie…5 luni

 

in masina

in masina

Mdeah! Inca nu a venit Pastele si am deja blog frumos cu banner cu iepuras. Astazi este ziua mea… Implinesc 5 luni si sunt tare mandru de acest lucru. Azi am plecat si la Ploiesti cu mare tam-tam, pe noapte, iar de dimineata lui vineri tata a dat o fuga mica la Breaza sa mai vada cum merg lucrurile pe acolo. Am inteles eu acolo ca deja au pus un geam doua la o cabanuta unde urmeaza sa stau cu mama. Si poate si cu tata. Vom vedea.

Intre timp am facut o multime de mutrite si tata a frut sa le impart cu voi, drept pentru care mai jos am pus o intreaga galerie si le punem si noi acolo. Povestiri o groaza, dar tati mereu s eplange ca este obosit.

Tot la Ploiesti l-am gasit pe unchiu Mihai si pe unchiu Karlos… care este un motanel smecher ce a stat cu tati si mami cu mult inainte sa vin eu pe lume.


Lasă un răspuns

