A trecut ceva vreme… Floriile

01042009003A trecut ceva vreme… o groaza de vreme de cand v-am scris. O sa scriu mai multe. Pentru ca s-au intamplat muulte multe lucruri. Si mai bune si mai rele. cele rele au fost date de ploaie. Adica a plouat la un moment dat.

Au fost Floriile. Am fost la mama lui tata care este o floare cu mama mea care este alta floare. Tot numa flori. Numa tata nu floare. El e ciulin. Ca e neras. Si zgarie rau. Uneori imi place insa.

Asa deci… zilele astea m-am tot plimbat si preumblat si am facut o gramada de mutre. 

Mama lu tata urmeaza sa plece prin tari straine. Nici nu mai stiam ce sa fac si cum sa imi fie mai dor de ea. Pozele sunt inca la ea pe compi. Le astept sa le pun😉


Lasă un răspuns

