Iesiri existentiale duoi (2)

mirosind-florileSi duminica am iesit in Hersatrau. De data asta am fost in partea cealalta a Parcului Herastrau unde este un pic mai mult aglomerat. Aglomerat, mi-a spus tata, este atunci cand oamenii mari se calca pe picioare ca sa isi duca copiii in zone frumoase, linistite, si in singuratate. Parca asa mi-a spus:)

Mai mult decat atat am inteles ca Sebastian are deja toti dintii; deci este mai mare chiar si decat Andrei de ieri care avea doar 6 dinti, dupa cum a fost comunicatul oficial al tatalui lui.

Sebastian are doi slujitori permanenti: mama lui si tatal lui. I-a numit la fel pentru a nu fi foarte diferit. Slujitorul tata al lui Sebastian este fost coleg cu slujitorul meu, tata Bogdan. Cica prin liceu… Adica acum mai mult de 15 ani😦 15 ani? oare ce inseamna 15 ani? Dar 20? dar 1? Eu nu am inca nici 1 an…

Sebastian cu mamica lui

Sebastian cu mamica lui

Eu, Sebastian si cu restu blocam lumea... Coool

Eu, Sebastian si cu restu blocam lumea... Coool

Sebastian se uita la mine, dar mami ma apara... preventiv ;-)

Sebastian se uita la mine, dar mami ma apara... preventiv😉 Ea nu stie ca noi ne-am vorbit deja...

Echipa de soc... Se vede ca Sebicu este mai mare decat mine, dar deja il ajung si eu din urma

Echipa de soc... Se vede ca Sebicu este mai mare decat mine, dar deja il ajung si eu din urma


Lasă un răspuns

