Avem un dinte… TVA inclus…

dintisorMama tocmai a descoperit marele meu secret. Degeaba bagam eu manutza in gura sa nu se vada, balutzele abundente m-au dat de gol. Am un dintziisor. Primul meu dintzisor. Ever. De acum incolo pot sa mananc mere, pere si gutui cu puf galben ca de pui. Desi eu la puiul facut de mami la cuptor nu am vazut niciun puf. Dar nici gutuie nu am vazut, asa ca pot crede ca gutuia este o fructa ce are pielitza buna, crocanta, usor sarata, tocmai scoasa din cuptor. Sau arata ca la KFC?

Yupiiiiiiii… Aripioara si-a luat zboooruuuul!


3 responses to “Avem un dinte… TVA inclus…

  • nedeia

    pai asta este motiv de sarbatoare!! La mai multi (hai ca pana la 32 mai ai…), sanatosi, albi si fara cariute🙂

    asteptam sa faca mami sau tati poze cu dintisorul🙂

  • Testosul

    Felicitari si la mai multi, ce sa va spun…e bine cu dintzisori.
    T

  • A mai trecut un an prin noi… « BB-blog

    […] Martie a fost o luna a primaverii. Mi-am pupat mamica tare tare tare, am avut cel mai mare numar de vizite unice intr-o zi (322), m-am vazut cu varul Ionut (baiatul lui tusa Angelica), am fost in vizita la tanti Carmen si- cel mai important lucru – mi-a aparut primul dinte!!! […]

Lasă un răspuns

