Nu am mai scris de ceva vreme

Drept pentru care va pun cateva poze. Joi mami si cu mine l-am intampinat pe tati la metrou, dupa care eu l-am calarit pe tati in marsupiu. Vedeti ce mandru este cu mine? Iar mai departe am fost cu caruciorul… Vremea a fost frumoasa in sfarsitul acesta de saptamana. Asa ca ne-am plimbat… Vineri am fost si prin Kika (mi-au luat ai mei un costumas, na!) si prin Hornbach (tati si mami cautau nu stiu ce ferestre de mansarda… Nu stiam ca ei au nevoie de ferestre deja la mansarda… dar probabail ca sunt batrani si de aia au nevoie la mansarda de asa ceva. Am mai auzit eu expresia: au probleme la mansarda…


One response to “Nu am mai scris de ceva vreme

Lasă un răspuns

