La Ploiesti…

Desi in postul de aici spuneam ca nu cred ca voi mai merge la Ploiesti totusi am plecat de sambata. tata oricum avea treaba cu ceva oameni care pun ceva acoperis la ceva chestie undeva la ceva Breaza. Asa ca pe la 10-11 am plecat din Bucuresti cu masina si am ajuns undeva la 12, iar tata a fugit cu bunicul sa negocieze ceva contract. Imi place asta. Pana sa se intoarca ei (care au intarziat ceva cam mult, de data asta ii iert) a venit pe la noi verisorul meu Ionut. El e mai mare, dupa cum se si vede… are 1 an. De fapt a facut un an in februarie… Eu am abia 3 luni. si 3 sferturi.

Maine este ziua lui tata-mare din partea lui mama si poimaine este ziua lu’ nasa. Care este. Care se stie. La Multi Ani!


5 responses to “La Ploiesti…

  • nedeia

    Mai Matei, te vad ca te joci in mergatorul ala… vezi ca e tare comod sa te deplasezi asa, ai grija sa nu prinzi gustul ca acusi-acusi vei merge de unul singur si ai nevoie de picioare puternice , sasprijini burtica si spatele!

    oricum, tare falnic te-ai facut si ai crescut ceva de speriat :-)). Se vede ca are mami grija de tine! Ca tati vad ca e mai mult pe blog :-))

  • balonas

    Ce puishori frumoshi avem! Sa ne traiasca shi sa fie fericiti!🙂

  • Monica D

    Super poze deja cu premergatorul si eu nici nu l-am intalnit…
    Cand sunteti maria voastra disponibil de vizite???

  • Ziua lu Matusa Angelica… « BB-blog

    […] Angelica si am fost si pe la ea in vizita. Baietelul ei este Ionut, cunoscut de voi din postul de aici. Mai nou si Ionut, vazand blofuletzul meu a vrut un blof si il puteti citi aici: […]

  • A mai trecut un an prin noi… « BB-blog

    […] mamica tare tare tare, am avut cel mai mare numar de vizite unice intr-o zi (322), m-am vazut cu varul Ionut (baiatul lui tusa Angelica), am fost in vizita la tanti Carmen si- cel mai important lucru – […]

Lasă un răspuns

