Ploua…

Ploua… sufletul mi-e trist si ma face sa ragai mereu. Nici alte chestii nu imi vin a face, pastrez scutecele mai mult timp curate pentru ca sunt depresat. Aseara stateam si incercam sa vad un film dar tati ma intorcea mereu, iar mami si mai dihai. Era un film frumos cu Meryl Streep si Brosnan si canta o muzica ce se canta cand mami era in burtica. Este o muzica a unei trupe care e facuta de alti bebe… ca ei fac asa cum fac eu A-b-b-a… Mamma mia!!!!! Asa era si filmul… 

Mama si tata au dormit aseara ca bebeii… de la 10 incolo dormeau amandoi d enuma numa. M-am mai trezit eu sa le mai zic cateva, dar mamai mi-a pus fabricuta de lapte la gura si gata, m-am lasat mituit!

Ploua. Marunt si trist si nu stiu daca voi iesi afara. Asta este. Speram sa ajung la Ploiesti in week-end…


One response to “Ploua…

Lasă un răspuns

