In Cismigiu… in carutul Sport!

dscf0945Gata! Azi a fost frumos. Si daca acum o luna am iesit cu bunica de la tati prin Parcul Ghica in aceasta sambata am iesit cu bunica de la mami si cu mami si cu tati prin parc. si daca tati a ales (la sfatul binevoitor al mamicii) Cismigiu… atunci Cismigiu sa fie!

Nu mai spun cat s-a chinuit tati sa puna cap la cap piesele de la carucior sa il tranforme din landou in sport. Dar a fost mult mai bine, briza parcului imi mangaia calin fata (mami tot spunea ceva de curent, dar nu era nicio priza pe acolo). Am vazut floricele, am facut photo-hunting. Au venit la noi si niste unii de la un cult adventist cu niste floricele…de fapt au venit doar la mami si buni, eu am stat si nu am primit nimic. Nu mi s-a parut corect, le-am retinut fetele. O sa ma fac eu mare…!

Din cand in cand mamica mi-a dat si ceva ceiutz ca sa imi aline, cica, foamea… Da, bine, ei mancau palmiori cu miere de la Vel Pitar (in diagonala fata de Primarie) si eu beam ceiutz?!?!?! Libertate!


2 responses to “In Cismigiu… in carutul Sport!

Lasă un răspuns

