3 luni…

dscf0892-12Yeap… that’s it! Sunt mare… Fac trei luni. Adica acum 3 luni am venit in lumea voastra… Am invins pana acum raceala care mi-ati trimis-o, am trimis inapoi catre voi tot lapticul in plus care l-am baut si am facut ca scutecele mele sa aiba toate pe spate o mica marca maro, semn al opulentei si magnificei vieti ce o duc. Da? Ati inteles?

Am 6 kile si 860 de gramajoare de grame. Si un 64 de centrimetrisori (ca nu am centimetri, ai mei sunt centimetrisori). Si ma rasfat ca un nabab, stresandu-i pe mami si tati de deja ii doare capul:)) Dar eu ma bucur… I am aliveeeee!!!

dscf0880-1


2 responses to “3 luni…

Lasă un răspuns

