Sunt bolnavior… Ah ce bolnavior…

dscf0761-18 februarie 2009. Joi am capatat gratis prima raceala. Am inceput sa tusesc, sa stranut in serii de cate 3 la pachet si sa am mucisori. Mucisorii sunt acele chestiute solide, gelatinoase sau aproape lichide ce vin de deasupra gurii si care ne deranjeaza sa respiram. Asa am fost eu vineri seara.A venit din nou pe la noi Doamna Zeu (Doamna Doctor, o tineti minte de aici?) si l-a pus pe tata sa alerge dupa niste chestiute. Mi-a zis si ca as avea pneumonie, dar clar s-a inselat. Azi, cand tata s-a asezat la birou sa mai scrie cate ceva, ma simt mai bine.

Oricum pentru bebelusii ca mine sunt cateva problemute ce trebuie stiute:

1. Doctorul trebuie chemat totusi cat mai repede incepand cu primele simptome. Copilasii pot sa nu faca febra, ceea ce e grav; organismul nostru inca nu lupta cu boala, deci ne trebuie ingrijiri.

2. Nu putem face injectii la mai putin de o luna de la primul vaccin. Ceea ce reduce semnificativ tratamentul la copiii sub trei luni

3. Nu mergem la plimbare pe afara. Niciodata nu stim ce face organismul nostru slabit

4. Aveti grija ce medicamente va da doctorul. Sunt atatea pe piata incat uneori nici ei nu le mai stiu bine. Mie imi dadea doza pentru copil peste 6 luni. Prin intermediul mamicii mele am rejectat acel medicament. Si totusi sunt bine

5. Tratamentul trebuie sa tina macar 5 zile, altfel putem castiga inapoii raceala.

6. Pe cat posibil noi, bebelusii, trebuie sa stam cu capul mai sus; riscam sa dam in pneumonie cica.

7. Pentru mucisori exista cateva alternative la batul cu vata. Unul este aspiratorul de praf din casa la care se monteaza o chestiuta in fata. Asta cred ca e groaznic; i se spune si batistuta bebelusului. Mai exista si un alt aparat care costa si putin, cam 20 de lei romanesti, si care este folosit cu ajutorul mamicii. Practic poate scoate mucisorii cu ajutorul; gurii; dar nu e scarbos, exista un filtru special care nu lasa nici microbii si nici mucisorii mei sa ajunga la mamii. Este mult mai bun pentru ca mamica are controlul imediat asupra curentului absorbant de aer si nu ma deranjeaza. Nici para nu este potrivita aici pentru ca nu are forta necesara de a scoate tot ce am in nasuc. Mai mult decat atat daca mucisorii sunt uscati trebuie in toate cazurile sa imi bagati pe nasuc ser fiziologic.

Azi sunt mai bine…


One response to “Sunt bolnavior… Ah ce bolnavior…

Lasă un răspuns

