Luca Alexandru, I salute youuuuuuu!

luca_alexandrudscf0517Dragii mei, desi tata este extrem de lenes (lenes lenes lenes) si nu va da filmulete si poze cu mine eu tot am pus mana pe compi si ca un baby freak ce sunt m-am bagat pe blogul meu personal… si subliniez : personal… Adica nimeni nu are voie sa il citeasca…este ca un jurnal…

Si am auzit ca s-a nascut un viitor prieten al meu de joaca in cartier (suntem colegi de serviciu prin alianta, mamicile lucreaza in acelasi loc…cica) pe care il cheama Luca Alexandru…

Ca in vremurile vechi ii transmit: Luca Alexandru… I salute you!

PS: Cei patru apostoli au fost trei: Luca (in stanga) si Matei (in dreapta)... V-ati prins?


One response to “Luca Alexandru, I salute youuuuuuu!

Lasă un răspuns

