Ma joc cu jucariile…

Buna seara onorata internaciune. Azi m-am jucat. Yeap! That’s me… In nemarginita mea dragoste fata de papuselele agatate la patut azi am inceput sa bat ursuletul Zornaila cu mana stanga… Cu dreapta imi tineam echilibrul sa nu ma rastorn. Taticu m-a si filmat si a promis ca maine pune si filmuletul pe Tu-Tuba (Iu Tiub – nu stiu cum se scrie). Pana atunci vreau sa va spun insa ca sunt capabil de urmatoarele:

– sa lovesc ursuletul cu manuta facuta pumn

– sa lovesc ursuletul cu degetul… sunetul rezista

– sa fiu smecher si sa aud sunete diferite in jur la care sa raspund (in continuare rad la povestea cu piticul si ibricul)

– sa ma joc cu ursuletii de pe marginea patului. Cred ca am probleme cu vederea insa pentru ca ii vad bidimensional fata de Zornaila care este clar tridimensional… Cica ar fi imprimati pe cearceaf, dar eu nu vad pe nimeni care sa il cheme Cearceaf

– stiu sa rad si sa ma prostesc la mama astfel incat tata este foarte emotionat. sau invers.

Pa taaaatiiii…Noapte Buna…. Io dorm cu mama…


One response to “Ma joc cu jucariile…

Lasă un răspuns

