Scurt. si la obiect… ca nu se mai repeta.

Azi am inotat. Doar cu mami si tati. In cada mare.

Am 6.400 nemancat si 6.520 dupa o masa de seara de la sursa. Am 60-61 de cm. Lungime.

Aaaaa…si fac pipi la jumate de metru distanta cu o traiectorie la 45 de grade. Adica diagonala fata de orizontala pentru cei care nu cunoaste geometrie…

Scurt. Si la obiect. Ca saptamana viitoare o sa am mai mult.

Aaaaa…si nenea Geodor de la Geodor Media a facut calendare cu mami si cu mine. Din alea de se pun in buzunare. Iar tata va invita la Club Romantic. Locul unde s-a intalnit prima data cu mami


5 responses to “Scurt. si la obiect… ca nu se mai repeta.

  • craita

    Draguta, tu te ocupi numai de comentarii si o lasi pe camelia cu greul !!!

  • Matei

    Ei…poate ca da, poate ca nu… tati este dragut cu amandoi…cand vrea…

  • craita

    Te-am vazut la baita in pozele facute de bunica ta din partea tatalui
    esti un scump, dar mai pune-l la treba si pe tati, ca el se ocupa numai de comentarii!

  • nedeia

    Tocmai ce vroiam şi eu să îţi zic, dragă Matei (a propos, te cheama exact ca pe nepoţelul meu din partea verişoarei mele primare), că Tati ăsta al tău pare că se distrează toată ziua ajutându-te să scrii pe blog, iar Mami tău stă cu treaba şi grijile🙂

    Ştii ce propun eu? Ca Mami tău să scrie şi ea poveştile pe care i le spui, în timp ce Tati pregăteşte baia, spală hăinuţele şi potriveşte papa să fie numai bună de mâncat🙂. Eu sunt sigură că Mami, cu sensibilitatea ei feminină (şi ţine minte expresia asta, sensibilitate feminină, că o să te ajute mai încolo în relaţia cu fetele😀 ), o să spună poveştile poate chiar mai frumos decât Tati!

  • Matei

    Mai mai mai, dar ce este cu feminismul asta aici? Ia sa vedem noi ce se intampla pe aici… Taaaaatiiiii… Maaaammiiiii… Tanti acestea vor sa bage raca intre voi doi. Ia cheama pe tata de la bucatarie si spune-i sa scrie cate ceva pe aici sa ma ajute sa le tin piept …. ca ma supaaaarrrr:)

Lasă un răspuns

