Parcul lui Ghica, mama lui tati si bunica lu’ mine

Plimbare Parcul Ghica

Azi a fost caldut. Si bine. Si mami s-a dragalit pe langa tati si am plecat cu masina drum lung prin Bucuresti. Intai am fost la mamica lu tatica care este si bunica lu’ mine, iar dupa aceea am cautat un parc. Mamica lui tati are un caine si tati nu vrea inca sa ajung in mediul in care sta el, asa ca am luat-o cu masina si pe mami lu tati si am vrut sa mergem in parc la Lia Manoliu. Dar acolo numai betoane asa ca am plecat spre parcul lui Ghica. Ghica asta a fost cica ori familie, ori domnitor, dar am vazut ca are si o biserica facuta pentru sotia lui…deci cred ca era domnitor. In jurul bisericii s-a facut un parc unde am inteles ca a invatat sa mearga si tati. Pe vremuri, acum cateva mii de zile, tati si mami si tati lui traiau fericiti in Colentina, un cartieras din bucuresti ce abia se construia atunci. Copaceii ce erau pui cand era si tata pui acum erau ditamai adolscentii cu tulpina dcreapta si frumoasa.

Vin si pozele… dar tati este lenes…


One response to “Parcul lui Ghica, mama lui tati si bunica lu’ mine

Lasă un răspuns

