Azi m-am vaccinat

Da, deja la ora la care scriu acest mic text ma apropii cu viteza de a implini 2 luni. Da, asta este adevarat… dau de baut multa bereeeeeeee…fara alcool (cand am scris asta taticul meu s-a intors cu spatele la mine si a pus botic suparat… Tatiii…nu te supara…te iubesc!)

Si pentru ca fac doua luni tati meu s-a sculat la 6 dimineata si a mers la policlinica si a sunat pe mami pe la 8 sa vina si ea. Acolo m-am intalnit din nou cu Dna Zeu Doctor… Dar castelul ei (PoliKliniK) arata oricbil ca pe vremea celui pe care parintii mei l-au stiut sub numele de Impuscatu:) Era un loc rece, cu ferestre care nu se inchid bine… Si acolo Tanti Doctor mi-a facut doua intepaturi in fiecare calcai.

Nu e frumos cineva sa iti faca asa ceva… Eu nu am tipat, dar fetita dinainte (era dupa mine, dar maica-sa a fost o femeie din epoca de piatra ca ne-a luat-o inainte) a tipat. Asta cred ca a fost pentru ca ne-a luat-o inainte.

Asta este, nu putem mai multe astepta de la societate… Si o tanara domnisoara acolo cred ca avea ceva la cap ca a fost tare naspa cu mamica. De fapt era cu toti si isi spunea „asistenta”; Cred ca asta a fost prima mea intalnire cu sistemul sanitar de stat. Si cand am auzit ca tot vor sa pastreze regula aia idioata cu cei 4000 de lei… Asta este… O sa ma gandesc serios sa devin Prim Ministru


One response to “Azi m-am vaccinat

Lasă un răspuns

