pentru mamicute ca mami al meu…

Stiti ca acum ceva timp a aparut ceea ce impropriu s-a numit Legea mamelor prin care parintii care stateau cu mine pana la 2 ani primeau 85% din venitul net realizat in ultimele 12 luni. Prim-ministrul actual a cedat in fata altui ministru mai rosu, cum zice tati, si au impus ca venitul maxim sa fie 4000 de lei. Ceea ce mie nu mi se pare corect…ca daca mami lu baietelu de langa avea bani mai multi el de ce s anu aiba jucarii mai frumoase?

Oricum aici dau cadou normele metodologice si multumim Cristinei (tot cea care m-a si felicitat de ieri)

http://atitudine.bogdanra.ro/2009/01/normele-metodologice-de-aplicare-pt-legea-mamelor/

Este siteul lui taticu, acolo este si fisierul


4 responses to “pentru mamicute ca mami al meu…

  • nedeia

    Am văzut multe reacţii pe bloguri şi forumuri în legătură cu această controversată lege.. şi cu rediscutarea normelor de aplicare… mi-a fost dat să văd cu multă uimire multă ură faţă de femeile care ar fi în situaţia de a primi mai mult decât cei 4000 RON… de unde mai înainte ura era îndreptată asupra statului care dădea puţin. Probabil că noi, românii, în loc să ne bucurăm de ce avem, căutăm mereu pe cineva faţă de care să ne canalizăm ura şi furia, ne place să găsim vinovaţi…

    e drept că nu e corect să încurajezi categoriile sociale care trăiesc din alocaţii să toarne copii pe bandă, dar nu mi se pare corect să nu încurajăm şi pe cei mai înstăriţi să aibă un copil. Şi nu mă refer la oligarhi, ci la cuplurile care lucrează pe bani mulţi şi care oricum nu stau prea mult acasă din cauza răspunderii pe care o au la muncă. Dar dacă tot nu avem o lege mai bună, măcar să ne bucurăm că s-a schimbat ceva în bine. pentru o femeie care câştigă 4000 de ron pe lună, 98% din suma asta este oricum mai bine decât 600 de ron… pentru că un copil cât timp e mic are nevoie să crească într-un mediu familial până la urmă. şi are nevoie de condiţii optime de dezvoltare, nu să fie exploatat pentru un ban în plus…

  • Matei

    Taticu te roaga aici sa vorbim fara sa ne afectam mai tare decat ma afectez eu… Si pentru discutii de oameni maturi sa mergeti pe blogul lui http://atitudine.bogdanra.ro si acolo este un thread (nu stiu ce este aia, dar suna fain) despre mamici…Aici eu doar ma discutat ce am auzit prin casa. Multumesc Nedeia…

  • Nedeia

    A, bine dragutza, nu vroiam sa te plictisesc cu remarcile de om mare :))

    ce trebuie tu sa stii este ca totul e bine pana la urma cand mami poate sa stea cat se paote de mult langa tine! si roaga-l tu pe tati tu eventual sa mute comentariul meu de aici, sa nu le dam idei si altor oameni maturi…

  • bogdanra

    Nu e nimic, tati a inteles si alti oameni mari vor intelege asijderea:)
    🙂

    Alles gute

Lasă un răspuns

