botezul, apa si restaurantu’ Nest

botez_5_mama2Acu gata…cica sunt intrat in randu’ lumii crestine ca mi-or pus numele si sub obladuirea Domnului. Bla bla bla😉 De dimineata am vazut pe tata si mami stresati rau. Buni mama lu mami a fost si ea pe aici, au venit si nasii, Bodi si Deli… Intre timp taticu a plecat sa ia baloanele, sa le duca la restaurant, avea masina pliiiiiina ochi cu baloane. Mi-au luat baloane cu bebei, si albastre, si o barza care semana a rata mai mult…sau a gasca… Sper sa nu am parte in viata mea nici de rate, nici de… gasculite, decat asa, pentru aperitiv , in liceu… poate…

botez_4_mamaAm intarziat la biserica. De fapt fiecare a intarziat in felul lui si tot programul era dat peste cap. Ala ca nu se scoala, ala ca s-a ratacit, alalalat ca avea drumuri multe de facut. ma rog… am vrut si eu sa mai pap ceva inainte de plecare si toti zu spus ca eu sunt de vina.

Preotii…alta distractie. Desi sunt bebe mic si ar trebui sa ma inteleaga tot fac ei pe durii. Halal mesaj de suflet..ma certau ca cica biserica nu e gara sa vii cand vrei… Mda… Noroc cu parintele care il stie mamica… Sfintia Sa este dragut si cu dar in el, asa mai are o sansa se biserica. E o lume dura, daca nu se schimba in mentalitati nu prea o sa mai aiba adepti. Oricum si ieri cand a fost tati cu mami m-a amuzat ca mi-a povestit taticu cum un pustan care isi facea cruci mari cu multaaa evlavie cam intra in fat oamenilor in varsta ba la miruit, ba la sarutat icoane. Cred ca se grabea… Mai bine nu mai venea… Da, va trebui sa ma adaptez, ca daca voi fi ca taticu asa intransigent o sa impusc pe multi.

La biserica a venit lume multa. M-am bucurat ca am cunoscut si pe colegii actuali de birou ai lu mami, si pe cei de la serviciul precedent. Am primit si cadouri muuuulte si hainute si jucarele si chestiute care canta… Le multumesc tuturor pentru ca eu chiar am fost atat de surprins incat am dormit bustean. Cred ca au pus ceva in vinul ala de impartasanie ca eram cam „high” dupa asta. Adica ma simteam bine… if you know what I mean.

botez_3_familyDin cei de acolo imi aduc aminte pe matusile tanti Carmen si tanti Craita, pe nenea Nicu – unchiul, pe bunici, pe unchiul Mihai si, poate, matusica Andreea, pe unchiul si matusa Ene impreuna cu Vinci, pe colegii lui Cami actuali si mai vechi, pe Razvan cu Alexandra si Andrei (Andrei e mai mare decat mine cu 4 luni), pe unchiul si matusa Popescu, pe tusa Angi, pe Andreea si Florin… Finii lu mamica si taticu erau si ei acolo, George (care mi-a facut si poze muuuuulte cu aparatu lu ala care era cat mine de mare) si Diana, Sorin si Georgiana… au lipsit Raducu, matusa Diana si Tudor al ei. Copilasii din urma, amandoi, au avut gripa. Dupa parerea mea cred ca este un joc nou pe compi, ca alt motiv nu cred ca ar avea sa nu vina; dar lasa ca la anu poate facem retea (update: tata mi-a spus ca nu e bine sa fac retea cand copiii se joaca Gripa). In secventa colorata de mai sus care se numeste poza sunt, de la dreapta la stanga): mami lu tati, tati lu mami, mami lu mami, EU, mami lu mine si tati lu mine😉

botez_8_baitaNasica mea este si cumnatica lu tati si mami. Ea a facut totu’ ca la carte, l-a pus pe nasu si au colindat de mi-au luat hainute noi. La biserica m-a luat si m-atinut in brate si m-o dat lu nenea Preotu sa ma scalde… Iuhuuuu…ce apica buna… Am si inghitit ceva ca sa am cu mine pe mai tarziu. Dar cand m-au schimbat si m-au dat cu ulei (nu era chiar la fel de bun ca ala de masaj a lu tati) am dat tot ce stransesem afara.. bulbuci, bulbuci.

Acum ce sa zic… A fost frumos. Imi pare rau ca tusa Carmen a patit ceva rau si a plecat cu niste oameni in rosu, dar am auzit ca este bine. Taticu a uitat laptopu cu muzica acasa si nasu Bodi a fugit cu unchiu Mihai sa aduca muzica. Tortu a fost si el bun, lapticu de dupa el de la mamica a fost bunutz. Oricum am si dormit muult (repet: cred ca au pus ceva in vin, ca doar nu ma imbatam eu de la doua linguri mari).

La restaurant a fost foarte bine. Personal recomand foarte tare acel restaurant. De la Manager si pana la ospatari toti au stiut sa fie cat mai aproape de noi si sa ii ajute pe parintii mei aiuriti care nu prea stiau ei ce sa faca mai repede. Mai mult decat atat cred ca mai ales la vara o sa ii rog pe parintii mei sa ma ia si la terasa care o au in spate. Avand in vedere ca in Militari nu prea ai multe restaurante bune NEST este o surpriza foarte mare, iar faptul ca mami si tati l-au ales pt a face o masa in cinstea mea acolo m-a bucurat nespus…

botez_2_nasiiEi sunt nasii! Eu le urez sa se bucure cat mai repede de visele care le construiesc si sa imi faca si mie un nasic mai mic…

botez_6_bebeAsta este baietelul bebe balonache… si…mai jos, tortul… Mmmm…martipan, ciocolata si visine…😉

Sa nu uit: poze mai multe o sa pun cat de curand pe picassa, iar multe din ele au fost facute de George, finu lu mami si tati, dar si de Georgiana (fina lui mami si tati), Andreea, de mami lu tati, de matusa Craita… si gata…ca deja o sa spuneti ca este generic ca la filmele alea de desene animate

botez_7_tort


3 responses to “botezul, apa si restaurantu’ Nest

  • craita

    draga,imi pare rau ca n-am reusit sa ma apropii mai mult de tine sa fac poze, dar in imbulzela care era in jurul tau trebuia ori sa fiu o musca cu aparat de filmat, ori sa ma bat cu toti(ceea ce era mai greu si nici nu se facea ! )
    Oricum e bine ca am putut sa te zaresc !Ai fost un dulce si un cuminte (asa esti si acasa ??!!!)
    Asteptam (noi, Cristina,Rodica si tot neamul)cat mai repede pozele pe picasso.
    Multumim

  • craita

    Rectificare (a cata oare ?)Am vazut si „diapozitivele”. Se pare ca in timp ce tu dormeai, cei mari si-au facut de cap si s-au distrat de minune !
    Ai grija ,cand implinesti un an, sa te distrezi si tu !
    Sa cresti mare, sa fi sanatos,pe picioarele tale,sa faci numai ce vrei(fara sa-ti mai faca altii programul,sa li-l faci tu lor )
    La multi ani!

  • Hakan Tanyel

    Thank you very share use

Lasă un răspuns

