mama, tata, scaunul de birou si bebe

13 decembrie 2008 Mama a zis sa faca o gluma pentru tata si m-a pozat. Asa cum precizam intr-o precedenta postare (vai, asta am facut-o copy paste din computerul lui tata) astazi tata face si el un anisor din cei doi ani ai lu mami si tati… (deja sunt un geniu al matematicii).

Acu cateva zile am fost foto model pentru o mica poveste pe care mama i-a spus-o lui tata. Eu va arat aici pozele care le-am facut, neuitand sa ii amintesc lu tata ca locul pe scaunul lui de director este al meu ca mostenire, deci ma pregatesc eu si de asa ceva. Dar la trenulet tot nu am renuntat, scaunul de mare director este doar asa… ca anexa…

dscf0516

Deci deocamdata ma simt bine…dscf0515

Dar cred ca nu sunt imbracat adecvat. Pentru a face o impresie buna trebuie sa ma schimbdscf0514

Intai sa imi chem prietena… Suuuuuzzzziiiii!!!!!dscf0511

Acum ca sunt cu prietena mea si ii arat masina mea 5×5 cu tapiterie de piele…dscf0508

o sa incep sa ascult daca vine cineva…dscf0507

voi lua deciziile cele mai bune…dscf0517

si voi zice ca totul este foarte bine!


2 responses to “mama, tata, scaunul de birou si bebe

Lasă un răspuns

