ziua lu’ mama si a lu’ tata

06 decembrie 2008. Multi nu stiu, dar si mama si tata au fost candva copii. Si ei s-au nascut. Asta am aflat-o la cateva zile dupa nastere. De abia ma obisnuisem numai cu cei doi, bunicutele plecasera si am vazut iara agitatie. Prima a fost buni care este mami lui mami mea. Buni care este mami lui tati a venit si ea, dar mereu zica ca stam departe. Pentru mine departe este si pana la coltul patului, imi inchipui ca ii este greu daca este mai mult.

Apoi taticu era foarte agitat si tot dadea sms si telefoane. La un moment dat a venit foarte bucuros ca l-a pacalit pe unchiu Mihai si ca a aflat ca primeste ceva frumos. Si asa mi-am dat seama ca in ziua aia mamica mea facea niste anisori de cand a fost ca mine. Dintr-o data mi-am dat seama ca mami este ca si mine, tot un bebe, dar mai mare. Deci nu e chiar mami, este ca o surioara, iara tati pare un frate mai mare. Cand or sa ma inteleaga ce le spun primul lucru ii voi intreba daca le place sa se joace cu Suzi…

Suzi este prietena mea cea mai buna. de cate ori sunt suparat si abatut vine mama sau tata si mi-o dau sa o sarut pe Suzi. Iar asta ma linisteste tare tare.

Deci mama are azi cu un anisor mai mult ca anul trecut. Iar peste o saptamana (oare cate tururi de bloc inseamna o saptamana?) face si tata un anisor. Deci impreuna au mai crescut cu doi ani. Eu cand voi putea sa trimit un email voi trimite in secret catre ceilalati bebei sa ne unim mai multi si vom face cate 10-15-20 de ani mai mult de fecare data, depinde cati ne adunam.

Si maine eu fac 3 saptamani… Deci daca mama si tata fac doi ani azi si eu maine fac trei saptamani in cat timp o sa incep sa pap tort bun?


One response to “ziua lu’ mama si a lu’ tata

Lasă un răspuns

