prima baieeeeeeee….

30 noiembrie 2008 Prima baita a fost dupa 2 saptamani. Era un noiembrie caldut, un Sfantu Andrei (mi-era cunoscut numele, am crezut ca vine Mosu). Bunicile, mamica si taticu (ala sperios de va povesteam) s-au apucat sa vorbeasca, sa se adune. Ceva urma sa se intample si eu nu stiam ce. Am inchis ochii sa ma prefac ca dorm. Am auzit eu din povesti ca uneori oamenii mari daca vad ca cei mici dorm incep sa spuna multe lucruri interzise. Dar astia nimic. O secretosenie pe barba lor de nu ai vazut.

Si dintr-o data totul a inceput. Am fost luat pe sus, dezbracat (da da da…asta imi plaaace), mi-aiu luat chestia aia mare si grea din jurul taliei (scuter parca) si am fost luat pe toate partile si dat cu ceva gras de imi intra in piele si nu se simtea de mult ce era. Normal, am inceput s ale spun ca eu nu vreau, ca am drepturi, ca ce este asta…dar nimic.

20081130_prima-baiePana la urma am inteles! Ma bagau la loc la mama… Ma ungeau ca sa fiu mai usor d eimpins si alaturi pregatisera chiar un pic din amnioticu ala din burtica. Era chiar o cadita mare si stiam ca dupa aia ma voi intoarce la mamai si voi uita clipele astea de cosmar avute in afara burticii. A doua zi voi fi cu mamica si numai cu ea si gata… o sa ma prefac ca nici nu m-am suparat ca m-au scos de acolo.

Tradare! Ma bagau in apa, ma scoteau din apa. Oricum era mai cald si nu era deloc hranitor. Trebuia sa respir in continuare aer. Clar voi face reclamatie. Nu stiu unde, nu stiu cand dar starea de bine care am avut-o nu poate compensa totusi pacaleala de a ma face sa stau dezbracat. Ok, am inteles…masaj, cremuta, baita. Dar oameni buni…nu am cerut toate acestea. eu nu vreau decat trenulet electric. Si il voi avea cand voi fi mare…

PS: Baia am facut-o la ora 15. Alta pacaleala. Toti stim ca sunt numai 12 ore…


2 responses to “prima baieeeeeeee….

Lasă un răspuns

