prima plimbare

27 noiembrie 2008 Cand mi s-a spus inainte de nastere ca voi veni sa stau cu doi oameni draguti pe Pamant si ca nu voi mai fi iarasi cine stie ce stea de mare pe ce planeta verde amaruie am sperat ca este o avansare. Dar pana zi nimic. Astazi insa ceva m-a facut sa cred ca exista speranta si ca viata mea de leguma intr-o camera galbena cu albastru se va schimba. Hainutele mele au devenit mult mai mari, am crezut chiar ca ma vor trimite in spatiu. Am auzit eu pe mami cum spunea lui tati: ia costumul de astronaut. Si avea dreptate oarecum…era la fel de mare ca cel purtat de unu care a jucat in primaplimbareSolaris. Al meu era insa albastru. Si trebuie sa spun ca nu ma aude nimeni… nu vreau s afiu ingamft sau fudul, dar chiar aratam sexi in el. Puteam sa jur ca am deja 3-4 luni… Stiu ca fetelor le plac barbatii maturi. Si ma gandeam ca am dat lovitura.

Din pacate picioarele nu ma asculta inca si tot in brate stau. Sper sa se termine aceasta perioada cat mai repede pentru ca deja ma simt letargic. M-au bagat intr-o capsula si apoi capsula au pus-o pe niste rori si opaaaa… mai exista nu numai alte camere in afara de a mea, dar chiar am vazut cerul azi…direct, fara opritori!!! Si aerul era altul. Mult mai rece. Clar! Cand voi fi mare cred ca voi sta numai in casa. Daca mereu este asa frig nu are niciun sens sa mai ies din casa. Ii cer lui mama lapte si gata. Am tot ce imi trebuie.

Azi am stat putin. mami i-a zis lui tata ca Doamna Doctor (cred ca este un fel de zeu, pentru ca parintii cand vorbesc de Doamna Doctor au un ton plin de veneratie…. Ooooooo, Doamna Doctoooor a spuuuussss) a sfatuit sa stam doar zece minute. Eu credeam ca am stat un tur de bloc… Deci asa se imparte timpul aici…un tur de bloc este zece minute… care probabil ca se impart in grade celsius… asta am invatat tot tragand cu urechea…


One response to “prima plimbare

Lasă un răspuns

