Doamna Doctor, Domnul Doctor si buricelu’

20 noiembrie 2008. Cu mici exceptii zilele trec la fel toate. Dupa ce acum 3 zile m-au adus acasa (am povestit despre asta intr-un post anterior) astazi a venit o doamna draguta la mine care s-a uitat la mine si a fost multumita. Parintii i se adresau cu Doamna Doctor si cred ca este un fel de sef pe aici pe Pamant pentru ca dadea indicatii si parintii mei promiteau sa le respecte. Nu stiu daca era seful cel mai mare pentru ca a venit si un Domn Doctor. M-a cam dat peste cap, a tras de maini si picioruse (maei, sa stiti ca picioarele sunt alea de jos si mainile cica sunt cele de sus. Nu stiu cum o sa tin minte sa nu ma incurc, dar cred ca cel mai simplu este sa imi aduc aminte din franceza: Haut les maines! Mainile sus!…era un film la TV si ridicau toti labutele sus…) si pana la urma s-a dus cu mami si tati in camera cealalata si au vorbit mult..

Amandoi au spus si ceva de o baie, dar cred ca se refera la montatul cordonului ala lung inapoi. Acum este foarte mic si se ususca pe zi ce trece. Eu incerc sa il ud, dar pipi nu iese de loc din chilotei; ramane totul acolo pana mamica ma schimba. Tata nu se baga…

Eu ii spuneam cordon la spital cu ceilalati bebei, dar pe astia mari ii aud ca spun buricel. Precis nu stiu despre ce este vorba si folosesc cuvintele aiurea. Eu am incercat sa le spun, dar ei nimic…


2 responses to “Doamna Doctor, Domnul Doctor si buricelu’

Lasă un răspuns

