acasa, dar nu singur…

18 noiembrie 2009 . mare nebunie. Niste hainute noi… de data asta pot sa misc mainile independent de picioare. Picioarele am inteles ca sunt chestiile astea de langa umeri si mainile sunt cele de jos de langa punguta aia mica pe unde fac pipi… sau invers? Mereu le incurc. Oricum inca vad alb-negru. ma gandesc ce o fi aia color? O fi ca in lichidul amniotic?

euacasaApoi am plecat cu o cutie mare alba cu niste rotite. Nu prea vedeam nimic, decat cerul si mutrica lui mami. Si am ajuns acasa. Acolo am cunoscut pe cele doua buni; m-au cam obosit astia mari dar cica trebuie sa stau cuminte cu ei ca daca ei vor pot sa ma lase fara papica. Iiiiiiii…cum o fi sa iti fie foame si nici un sanuletz pe nicaieri… Nici nu vreau sa stiu.

Acum sunt linistit si fericit. Camera este i culori frumoase, cred ca mami si tati stiau ca voi fi baietel. Am si patuc interesant, o jucarie care canta ceva dragut. este si un radio care haraie pe undeva, nu stiu de ce toti cred ca ma intereseaza muzica asta. Mai bine il aud pe tatai cum valseaza si tremura de frica sa nu ma scape. Adevarul este ca ii dau si eu senzatii de astea…imi place cum tremura si ma simt bine… tati, tu nu citesti ce scrie aici, da?

mai multe despre prima baie, plimbare, poveste spusa de tati


2 responses to “acasa, dar nu singur…

  • craita

    N-ai spus cat de inalt esti si ce greutate ai . Vrei sa ne pacalesti ?

  • cojocarii

    :)) hai ca le-am parcurs aproape pe toate pana aici!😀
    Sunteti geniali! dar totusi, ma intreb, ce o fi cu adevarat in mintea lor??? Probabil ca se hlizesc de nu mai pot de noi… nu la noi cu ne place tuturor parintilor sa credem.😀😀😀

Lasă un răspuns

