a doua zi

17 noiembrie 2008 Tata saracu in zilele alea a tot alergat cu actele. bebecumamiSistemul nostru romanesc cere. Cere peste tot de toate. De la omu de servici sau de paza pana la liftiera toata lumea cere. Iar actul de nastere… aia a fost o mare nebunie! Pentru ca lui tata i-au spus ca iese abia a doua zi si de fapt trebuia sa dea si el vreo 50 de lei acolo la Primarie… In rest cateva vizite la spital, mica mea chiar arata tare sexy cu mine acolo. Iar eu eram si mai mandru de reusita mea de a sta deja o zi infasat acolo in scutecele alea ciudatele rau rau rau…

In rest ne-a fost sete, foame, soooomn… iar somn. Baei dar chiar asa nu pot si eu sa dorm? Cica maine merg acasa, oare ce o fi insemnand asta. eu pana acum de curand stiam ca acasa inseamna ceva lichid amniotic, un cordonel (unde o fi?!?!?!) si era asa de biiine. Oare imi va fi la fel?


Lasă un răspuns

