M-am nascut

bebe_la15min16 noiembrie 2008 – ora 10:25, dupa ce venisem pe lume cu 30 de minute inainte. Zi frumoasa de toamna tarzie. Tata are voie in sfarsit sa intre la mine. Cam uratel, dar cred ca era nedormit omu… Pe mamaica ma lasasera doar un pic sa ma tina in brate, dar acum lipsea cu desavarsire. Cred ca era pe hol. Opaaaa… tata scoate un telefon si imi face o poza. Tocmai el? caruia nu ii plac pozele facute cu telefonul? cred ca este emotionat…

Eu? Eu tipam de innebuneam, nu stiam ce se intampla, ma dureau plamanii de atata efort, totul era uscat in jur, nici pic de apica, jucaria mea favorita (cordonul – na) nu mai era, manutzele si piciorusele erau invelite bine… Norocul lor ca de nu ii pocneam pe toti pe acolo…

In ziua asta a venit si buni de la tata, si buni de la mama. a venit si unchiul Mihai cu Andreea, au venit si prietenele lui Mami, si viitoarea mea nasica (pe atunci nu stiam ca ea va fi, acum stiu, dar nu stiu ce inseamna asta).


Lasă un răspuns

